вівторок, 16 листопада 2010 р.

Початок

Минуло вже біля року відтоді як я почала займатися рукоділлям. До кола  моїх вподобань входять: пластика (з неї все почалося),валяння (фелтінг), миловаріння та декупаж.
Почавши захоплюватися Hand Made рухом, я проаналізувала багато, навіть дуже багато, різних інформаційних порталів, інтернет-магазинів, форумів і блогів. 

Тому основною метою створення власного блога, в першу чергу, є консолідація всій інформації по мистецтву, яка буде корисна для початківця, а можливо і для досвідченого хендмейдера. А також для презентації своїх власних творів, спілкування з колегами, пошук партнерів та однодумців.





1 коментар:

  1. "Коли мене познайомили з паном Лі Беном (Кредитним директором), я виходив на ринок як перший покупець житла. Мої потреби були дещо іншими, і у мене було багато запитань, перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього затвердження , він покликав поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень, був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий, я пояснив йому, якими були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов цей процес коротко, але ретельно. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів про Інтернет. Я рекомендую контактну електронну адресу офіцера з питань кредитування Бен Лі: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Номер: + 1-989-394-3740 кожному, хто шукає позику на будь-якому ринку. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно.

    ВідповістиВидалити