понеділок, 9 травня 2011 р.

Мильце "Молочний щербет"

Дуже давно мене не було. Але я повернулася і готова до активної праці.

Де я тільки не була за останній тиждень - Київ - Сахновщина (Харківська область), потім знову Київ, Тернопіль, Бучач, Губин (яка ж там красива природа), Вінниця. Поїздка була просто супер, єдиний мінус - це погода, тому я встигла трішки захворіти.

Була в гостях у сестри свого чоловіка, у неї живе чарівна коза Нюрка, яка дає гарне і смачне молоко. Звичайно, для мене це дуже цінний компонент для мильця.

Листівка4


Склад: пальмове масло, пальмоядрове масло, кокосове масло, олія виноградних кісточок, рицинова олія, луг, козяче молоко, масло какао, олія персикових кісточок, рапсова олія, запашка.

Мильце вийшло дуже ніжним, руки взагалі не сушить, дуже приємно пахне.

Козяче молоко - безцінний косметичний продукт, повністю відновлює здоров'я і функціональну активність клітин шкіри. В даний час вчені повністю підтверджують унікальність складу козячого молока: це цінні амінокислоти, велика кількість ненасичених жирних кислот, коензим Q10, вітаміни (А, В1, В2, В5, В6, В12, С, Е, D), мікроелементи (К , Mg, Zn, Se, Са), лакто-ферменти. У молока унікальна результативність: усунення подразнення, набряклості, куперозу, відбілювання, зволоження, живлення шкіри. Лактоантіоксіданти роблять шкіру ніжною та еластичною, запобігаючи її старіння.

Листівка4

Дякую що завітали.

1 коментар:

  1. у вас очень хорошие мыльца))) так и веет от них теплом и домашним уютом)))
    сапсибо за коментарий в моем блоге))))

    ВідповістиВидалити