вівторок, 31 травня 2011 р.

Мильце "Троянда та імбир"

Закрутило мене, майже не вистачає часу на блог та скрап. Повністю захоплена милом, підготовкою до виставок, зміна роботи, поїздки. В суботу як раз відбудеться одна з поїздок. Мар'яна (Штампи з любов'ю) організовує скрап-зустріч. Будемо робити багато всього цікавого.

Минулого тижня зварилося мильце "Троянда та імбир"
Листівка4



Склад: пальмове масло, оливкова олія, кокосове масло,пальмоядрове масло,рицинова олія,олія рапсова, олія виноградних кісточок,гідролат троянди,вода, луг,екстракт імбирю, олія сливових кісточок, вітамін Е,шовк натуральний, запашка,натуральний кармін, ефірна олія пальмарози

А ще у мене вже є іменний штамп, він вже на крафт-пакетику, в який я пакую мильце.
Навчилися робити вотермарк на фото, почала вивчати фотошоп.
Ще навчилася виготовляти візитівки. Спробую незабаром підготувати майстер клас по візитівкам.

Це мабуть всі мої події за останній тиждень.
До кінця тижня буду приділяти багато часу скрапу. Сподіваюся зможу Вас трішечки здивувати.

Бажаю Всім сонечка і приємного вітерця!

4 коментарі:

  1. ой яке суперове мило!!!!!
    люблю такі штучки )))
    і я їду на зустріч ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Ура ура=) Буду чекати МК по візитівкам=)

    ВідповістиВидалити
  3. Чекаю з нетерпінням зустрічі.Буде весело:) А МК по візитівкам підготую обов'язково, фотошоп почав мене захоплювати дуже-дуже:)))

    ВідповістиВидалити