пʼятницю, 31 грудня 2010 р.

Поради щодо виготовлення бомб

img_1
В цьому пості хочу розповісти про виготовлення бомб для вани. Фантазія тут може розгулятися на повну.
І так, напередодні свят, у мене з’явилося багато замовлень саме на бомби, тому що так приємно поніжитися у теплій вані, коли за вікном зимно. Також це дуже красивий подарунок.
Практикуючи це ремесло, я знайшла рецепт, який позбавив мене проблем з розпадінням бомб.

Спочатку готуємо основу:
4 ст.л. соди, 1 ст.л. лимонки, 1 ст.л. магнія сульфат(англійська сіль).

Потім можна додавати 2 столові ложки глини, трави, сухого молока, морську сіль, сухі вершки, кукурудзяний крохмаль і т.д.

Наша суміш має бути повністю однорідною, тому беремо блендер або кавомолку і подрібнюємо суху речовину.
Далі додаємо 0,5 ст.л. олії та запашку або ефірну олію. Все гарно змішуємо, на цьому етапі суміш має почати трішки липнути до стінок ложки.
Робимо 1-2 пшика з пульверизатора і швидко перемішуємо. Також на цьому етапі можна додати барвники (але зовсім трішки).

Декілька останніх рецептів бомб:

Вівсяна ніжність
основна суміш, олія рицинова, олія мигдалева, молота вівсянка, жовта глина, сухі вершки, запашка мед та молоко.

Солодка ягідка
основна суміш, олія рицинова, олія льону, біла глина, морська сіль.

Трав’янка
основна суміш, олія рицинова, олія жожоба, трава м’яти, трава фіалки, чорна глина, запашка суниця та ягідна.
Лаванда
основна суміш, олія рицинова, олія пшеничних паростків, біла частина (сухі вершки, жовта глина), сіро-фіолетова (жовта глина, барвник), лаванда, ефірна олія лаванди.
Помаранчі в кориці
основна суміш, олія рицинова, олія рапсова, коричнева частина (кориця, жовта глина), помаранчева частина (рожева глина, шматочки мандарину, ефірна олія грейпфрута).
img_1
img_1

Приємного плавання ;)

5 коментарів:

  1. спасибо за советы. а где можно купить магний сульфат?

    ВідповістиВидалити
  2. Вiн продається в аптеці, може також мати назву Магнезiя.Також деякi нтернет-магазини мають його в продажi:)

    ВідповістиВидалити
  3. очень красивые бомбочки! я еще не купила себе круглые формочки((( как раз сегодня сделала немного под заказ-вот и зашла к тебе в гости))))
    спасибо за рецепт. а у меня такой рецепт:
    100грамм соды
    100грамм лимонной кислоты
    20грамм сухого молока и 20 грамм кукурузного крахмала.
    пару столовых ложек наполнителя( соль-глины)
    и масла лью на глаз пока не станет таким мокрым как песок. чтоб в кулаке сжалось.
    вот такой мой рецепт-без магнезии-тоже хорошие получаются.
    самое удобное масло кокоса брать-оно твердое.
    ну вобщем поделилась знаниями)))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, так теж спробую, а то я вже в Київі мабуть всю магнезію скупила:))))

    ВідповістиВидалити
  5. "Коли мене познайомили з паном Лі Беном (Кредитним директором), я виходив на ринок як перший покупець житла. Мої потреби були дещо іншими, і у мене було багато запитань, перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього затвердження , він покликав поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень, був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий, я пояснив йому, якими були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов цей процес коротко, але ретельно. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів про Інтернет. Я рекомендую контактну електронну адресу офіцера з питань кредитування Бен Лі: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Номер: + 1-989-394-3740 кожному, хто шукає позику на будь-якому ринку. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно.

    ВідповістиВидалити