понеділок, 8 серпня 2011 р.

Гра "Котик в мішку" та новини

Всіх Вітаю з початком нового тижня, який обов'язково принесе щось цікаве.
Я вже писала, що брала участь у грі "Котик в мішку", яку організовувала Оля-bre
Така атска прийшла до мене з купою подаруночків, якими я надихнулася і зробила атску у відповідь.






А це моя АТСка, яка зовсім скоро (сподіваюся) буде у Олі.



А ще я купила собі мега-подарунок - машинку для вирізання та тиснення Cuttle bug. Декілька місяців я ходила з думкою - "купити, або не купити". І вирішили,що треба:))))

Вона така гарненька зеленого ( мого улюбленого кольору) і виявилося, що у мене майже всі інструменти приємного салатного кольору.



Дівчата, я ще не зовсім розібралася, як з нею необхідно працювати. Це нормально, що дощечки також прорізуються від ножів або я щось не так роблю?

Але це ще не всі новини! Також за пару тижнів я їду в Данію, в Копенгаген. Це у мене буде робоча поїздка, майже весь наш проект їде до замовника. Але ми вирішали також на один день заїхати в Австрію, і погуляти чарівним містом, Відень.

І звичайно, хочу потрапити хоча б в один скраповий магазин.
Дівчата, часом не чули про скрапові магазини в Копенгагені або в Відні. Так хочеться, щось цікавеньке купити.

Дякую, що завітали на мій блог, завжди чекаю на Ваші коментарі.

4 коментарі:

  1. Вітаю з покупкою!!!!
    так пластини теж ріжуться від ножів, нічго страшного немає ;)
    АТС-ки дуже кльові!
    суперової вам прогулянки ВІднем!!! Місто просто чудове і його варто побачити )))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую,що пояснила з дощечками, Зірочко!А то я вже почала хвилюватися, що мені їх не вистачитьнавіть на короткий термін.:)))

    ВідповістиВидалити
  3. Вав, які АТСочки!!!! Вітаю з покупкою!!!!!Це приємно........

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю з дуже пртємною для рукодільниці покупкою!!!! І вже не можу дочекатись АТС від тебе ))) І гарної тобі поїздки!!!

    ВідповістиВидалити