вівторок, 23 серпня 2011 р.

Бум на сумки продовжується

Задумувався цей допис ще пару тижнів тому, але поки прийшла черга до нього, вже все зовсім помінялося.

Моя сумка дуже сподобалася мої родичці, а тут у неї ще і День Народження.
Сумка практично однакова (бажання замовника). Тільки змінилася тканина. На жаль не встигла сфотографувати. А ось нотатник встигла. Мені він дуже сподобався, така ніжна тематика, як раз гарно пасує дівчинці-підлітку.



Все цікаве далі:)


Бум на сумки дістався і мене, тому майже за один вечір у мене з'явилося поповнення мого гардеробу. Цю сумку зшила десь місяць тому і ось нарешті можу її показати.



Матеріали: плащова тканина, бавовна. Квіточку робили за МК.



Маленька сумка це дуже зручно, але, що робити, коли необхідно покласти цілу купу речей, що є дуже обов'язковими.

Треба зшити ще одну сумку:








Бажаю Всім гарно відпочивати і набиратися вітамінів:))) Зараз стільки всякої смакоти ( персики, виноград, кавуни, нектарини)

Дякую за Вашу підтримку.

5 коментарів:

  1. ББлокнотик такий класний! Дуже мені сподобався :)
    ННу а сумочки... мммм ,супер! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Ну і краса!!!! Все дуже-дуже класне!!!!! Молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, Дівчата!!!Збираюся до аеропорту, буду там шукати інет, ще пару дописів зроблю:)

    ВідповістиВидалити
  4. Блокнотик клааааасний!!!!!Дуже мені такі подобаються!
    І на сумки ти майстер на всі руки!!!
    Гарного перельоту!

    ВідповістиВидалити
  5. Бомба! Бомба! БОМБА! Які кльовезні сумки! Хочу собі якусь таку!!=) А жаль, що шити не вмію.... І блокнотик такий супер-милий!

    ВідповістиВидалити