пʼятницю, 12 серпня 2011 р.

Цікаве завдання від Materials fo creative

Стартувало нове завдання в блозі Materials for Creative.



Як завжди виникло питання, що ж зробити такого корисного і щоб підійшло під умови завдання. Поки великого натхнення на виготовленя саме листівок у мене не має, більше подобаються нотатники, альбоми, інші скрап-об'єкти.
Думаю пора мені вже навести порядок з штампами і зробити для них гарний органайзер.




Штампів у мене не прям дуууже багато, але їх колекція постійно поповнюється, тому шукати стало дуже важко, а так вони всі в одному місці.

Як декор я відштампувала внутрішню сторону обкладинки майже усіма своїми штампіками.




Завитки та квіточку вже робила з допомогою машинки:)



Всіх обіймаю і запрошую обов'язково взяти участь в завданні!!!

5 коментарів:

  1. Сколько штампов!!!! Удобная вещь. Желаю победы в этом задании.

    ВідповістиВидалити
  2. Чудесне оформленяя!Зі штампами дуже сподобалося!

    ВідповістиВидалити
  3. мені теж форзацик дуже сподобався!
    заходь за нагородою! http://lastivka-lystivky.blogspot.com/2011/08/blog-post_7123.html

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за відгуки, а особливо за нагороду.

    ВідповістиВидалити
  5. Класно придумала - ідейка супер і сама папочка кльовезна!

    ВідповістиВидалити